Ketahui Rahsia Meningkatkan Daya Tarikan Anda!

Sama ada untuk memikat orang tersayang,  pekerjaan atau perniagaan, maksimumkan daya tarikan anda untuk mencapai apa yang anda ingini!

Memperkenalkan Wangian Phero-X

Tidak kira tua atau muda, anda akan rasai Getaran & Aura. Gunalah setitis Phero-X pada nadi tangan dan leher anda, secepat 17 saat sahaja, ia akan berkekalan selama 6 jam. Bau Phero-X sangat memikat, kelelakian dan unik.

Dengan aura kelelakian yang tinggi, anda dapat memberikan rasa percaya terhadap setiap orang yang anda temui. Sesuai untuk memikat orang tersayang, untuk yang berkerja, golongan kenamaan dan businessman yang sering menemui pelanggan.

Dengan formula Phero-X gabungan 8 feromon sintetik, anda dapat berkomunikasi dan meningkatkan perhatian orang sekeliling terhadap anda. Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian.

Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul, bermesra dan bertemu dengan kenalan. Walaupun anda akan mendapat kesan-kesan yang berlainan, namun anda akan akui bahawa anda mendapat lebih perhatian dan senyuman terutama dari kaum wanita.

Apa sahaja tujuan anda, kami yakin Phero-X adalah jawapannya!

slide2

Bagaimana Phero-X Dapat Membantu Anda?

Kelelakian
Keterampilan
Keyakinan

Memikat Wanita dan Mencari Jodoh

Phero-X amat sesuai untuk mereka yang berikhtiar untuk mencari pasangan. Boleh dikatakan majoriti kegagalan mencari pasangan adalah kerana tidak diberi peluang oleh si wanita idaman, kerana mereka mereka tidak tahu pun kewujudan anda! Phero-X adalah hormon semulajadi yang dapat membantu memastikan aura anda dirasai. Setitis Phero-X akan membuatkan anda memperoleh sifat kelelakian yang kuat dan akan membuatkan anda menjadi lebih menarik, senang diterima dan berkomunikasi di mata wanita-wanita!

Peniaga

Adakah anda ingin meningkatkan hasil perniagaan anda? Adakah anda ingin mengekalkan hubungan dengan pelanggan anda? Phero-X amat sesuai untuk golongan yang berniaga. Anda akan dapati pelanggan akan lebih tertarik kepada anda dek kerana ‘bahang’ Phero-X yang membuat mereka mengiktirat kewujudan anda. Dengan usaha, anda akan dapat menjana lebih kenalan, jualan dan juga keuntungan yang berganda! Jika anda mengambil berat dan berusaha untuk memajukan perniagaan, cubalah Phero-X!

Berurusan Dengan Masyarakat

Tidak kira sama ada anda seorang ahli politik, ahli NGO, peniaga yang menjalankan bisnes MLM, agen insuran, agen unit trus, doktor ataupun jururawat; jika profesion memerlukan anda berhadapan dengan masyarakat, anda perlu mempunyai keterampilan dan ‘finnese’ untuk mengurus hubungan dengan pelanggan. Dengan Phero-X sudah tentu anda akan dapat mencapai objektif anda. Kami percaya, penggunaan Phero-X dapat membantu anda menerima lebih banyak senyuman seterusnya memudahkan kerja anda!

Mereka Yang Berkerja

Sebagai pekerja yang progresif, anda tidak boleh buat kerja senyap-senyap, cukup bulan makan gaji. Anda harus pastikan yang kerja anda diperhati dan diiktiraf oleh majikan. Inginkan cara supaya bos dan rakan kerja anda lebih memberi perhatian? Atau membuat presentation yang lebih berkesan? Gunakan Phero-X sebagai ikhtiar untuk membantu matlamat anda! Phero-X tidak menjanjikan kenaikan pangkat keesokan hari, tapi anda akan dapati oleh kerana pengiktirafan yang anda peroleh, anda di landasan yang betul!

Phero-X Memang Berkesan, Lihat Testimoni Pelanggan Kami!

Kami amat berbangga dapat membantu anda. Sebagai janji komitmen, kami menawarkan pulangan wang balik selama 30 hari jika produk kami tidak berkesan!

Sales dan jualan saya makin meningkat, saya dapati pelanggan-pelanggan lebih-lebih lagi wanita senang betul nak close.  Apa yang boleh saya cakap, syabas dan thank you dengan produk pheromones Phero-X ni.
Daniel Qudsi, Peniaga
Titik sikit pada baju, satu ofis bau dia. Member keruyun nak tau apa bendanya Phero-X ni, cepat-cepat aku sorok. Diorang tanya ‘Weh, bau apa nih?’ Aku diam jer, buat-buat tak tahu. Phero-X ni memang best lah!
Saiful, Eksekutif
Selepas pakai Phero-X memang dapat rasa kelainan, terutama layanan dari wanita. Diorang nampak lebih menerima. Nak lagi si isteri, bukan main suka lagi dia dengan bau Phero-X. Ni kali ketiga saya beli, bini sponsor. Haha.
Wan, Eksekutif

Apa itu feromon, dan untuk apa kita guna?

Feromon adalah hormon yang dihasilkan oleh badan manusia. Secara sedar atau tidak, feromon memainkan peranan yang penting dalam komunikasi seharian. Seseorang yang memiliki tubuh badan yang menghasilkan kuantiti feromon dengan banyak, akan kebiasaannya di anggap lebih berkarisma dalam kehidupan sosial dan lebih berjaya untuk memikat wanita. Dengan teknologi Phero-X, kini feromon boleh didapati dalam bentuk wangian, dan bukan itu sahaja, ia mempunyai 25 kali kepekatan daripada feromon biasa! Anda pasti akan merasakan kesan positif selepas menggunakannya.

Feromon adalah sangat sesuai digunakan untuk:

  • Memikat wanita
  • Memberikan anda daya aura bau “Kejantanan” yang unik
  • Membuatkan lelaki & wanita tahu kehadiran anda
  • Membuat minda bawah sedar orang sekeliling anda menjadi positif

Ikuti kami di Facebook

Testimoni Media

Feromon memang berkesan dan sudah mendapat liputan meluas dari media. Berikut adalah antara laman yang telah membuat liputan tentang feromon. Gunakan tanpa ragu!

Buat Pembelian

Jika anda mengambil berat tentang kehidupan anda..

Hanya dengan RM65 ringgit, anda mungkin dapat mengubahnya.

Buat Pembelian